Thursday, April 14, 2005

Dün Gece KAVİ'de

Bazen mucizeler fark edilmeyi bekler...

Benim için de 13 Nisan 2005 böyle bir gündü.

İlk işaret...
Uzun süre önce bilgisayarımda yüklü şarkılarımdan birini bir sebepten ötürü kaybetmiştim. Ofisteki arkadaşlardan biri yazdığı e-postanın altına hoşluk yapıp bir kaç mp3 eklemişti. Bunlardan biri de Nathalie Cardone'ın seslendirdiği Hasta Siempre şarkısıydı. Hemen heyecanla dosyayı açtım, çok mutlu olmuştum çünkü seslendiren hariç kaybettiğim şarkı winamp'ta çalmaya başlamıştı.

İkinci işaret...
Hemen arkadaşa bir teşekkür maili attım. Bana kaybettiğim şarkımı göndermişti. Ah bir de kaybettiğim yorumu olsaydı........ Teşekkürüme cevabı hemen aldım hem de ekinde dileğim yerine getiriliyordu (Carlos Puebla'dan Hasta Siempre Comandante). Mutluluğum artarak devam ediyordu.

Üçüncü işaret....
Geçen hafta çarşamba akşamı N&N kardeşler ve ben WineHouse'da güzel bir müzik eşliğinde güzel bir yemek yemiştik. Ertesi gün iflah olmaz ben -uzun süre sağlık sebepleri ile dışarı çıkamıyor olmamın da etkisi ile- Çarşamba akşamlarını kendimizi dışarı atma günü ilan ettim. Bu plan çerçevesinde dün yaptığım araştırmalar sonucunda Kavi'de Flamenco Grubu ve Dansçıları eşliğinde muhteşem bir İspanyol gecesi olacağını keşfettim. Artık geriye yer ayırma ve Trio'yu toparlama kalmıştı. Bunlar da hallolunca, geriye harika masamıza yerleşmek kaldı. Saat 20.30 civarında restauranta girdiğimizde bizi karşılayan atmosfer harikaydı. Sıcak dekorasyon, güleryüzlü hizmet, harika İspanyol şarabı (Edulis) -ki ben çok sevdim- ve harika yemekler.... Dörtlü müzik grubu harika müzikler çalmaya başladığında biraz da içilen şarapların etkisiyle kanımızdaki endorfin hormonu artıkça arttı. Veee mucizenin son işareti de birazdan gerçekleşmek üzereydi... Şarkım çalıyordu, ben harika bir yemek yiyordum, harika şarap hafifçe başımı döndürmüştü, arkadaşlarımla sohbet ediyordum (kesinlikle dedikodu yapmıyorduk : )) bundan daha iyi bir mucize olur muydu???

Yeter ki yaşadıklarımızı tüm duyularımızla hissedelim. Yoksa hayatın karşımıza çıkardığı mucizler gelip geçerken, biz sadece gelecekten mucize bekliyor oluruz.

Demek ki, yaşadığımız anın kıymetini bilecek, farkında olacak, farkına varacak ve deee tadını çıkaracakmışız. Mutlulukları, mucizeleri yarında aramayacakmışız.

5 comments:

Adil Hindistan said...

Merhaba Yildiz,

Bir blog'un olmus ustelik bana link vermissin, haberim yok(tu), ama gozumden uzun sure kacamiyor tabii :)

MP3 arsivim hala sapa saglam duruyor, N.Cordon'un o sarkisi da tabii. Isteseydin, gonderirdim valla! (Galiba bir ara scorion.net (sagken) haftanin mp3 u diye koymustum siteye).

Neyse, kendine iyi bak, linkini ekleyeyim mi Turkce blog'uma?

Yildiz said...

Merhaba Adil,

Kusura bakma, bu blog meselesini senin listeye attigin mesajlardan birinde kesfetmistim, bu nedenle de acemice olasturdugum blog'uma senden izin almadan sana link verdim. Umarim racona ters bisey olmamistir. Sarki icin tesekkurler. N.Cordon'dan ziyade benim ilgmi ceken, adini bilmedigim bir erkek solistin seslendirdigi eski versiyondu.

Eger beni linklerin arasina eklersen cok memnun olurum.

Anonymous said...

Utandım şimdi. Sitedeki en uzun ve en anlamlı ! diyalog benle olmuş Neyse her zaman böyle salak olmam :))) Öptüm

DEMET said...

Neyse ismimi açıklıyorum Demet :)

Yildiz said...

Harikasın Demetciğim,

En çok yazan, benim gözümde en makbuldür... sevgilerimle.
Not: 6-15 MAyıs arasında İstanbul'dayım. Bunun 8-12 arası iş için.