Monday, April 18, 2005

Site Açılışı

I. Davetiye:

Site Kurdum Beklerim

Sevgili dostlarim,

"Ayy ben muteahit miyim, site kurayim" demedim, su sosyolog halimle site kurmaya kalktim. Gerci daha temel atma asamasinda sayilir ama siz yine de soyle bir ziyaret edin bakalim. Sizden alacagim tesvik primleri ile yatırımlarimi artirmayi planliyorum. ama yorumlarinizi lutfen postlarin altina yazin.

Sevgilerimle,
Yildiz

Sevgili Dus Hekimi'ne not: umarim sizin sitenize link vermemde bir sakinca yoktur???

............
Hem benim hem de ziyaretcilerimin acemiligi nedeniyle, yorumlar telefonla ya da e-mail yoluyla geldi. Burada sadece yazılı müracaatlara yer veriyorum. Evrak numarası alanların oncelik hakkı vardır : )

Cevap veren tüm dostlarıma gönül dolusu sevgiler.
Cevap vermeyenlerin de tez zamanda yoklamaya katılmalarını bekliyorum Mazeret kabul edilmeyecektir.
.........................

II: Cevaplar

K.F: Güzel olmuş.

Ben: O kadar mı : ((

K.F: O kadar değil. Mesajdaki mizahi giriş keyifli.
Sitedeki ilk yazın sende yazma/anlatma yeteneği olduğunu söylüyor.
Site ile ilgili ayrıntılı yorum yazacak zamanım olursa ve keyfim gelirse yazarım.
İlk intibam rahat takip edilebilen ve anlaşılabilir bir site olduğu.
Bu arada dünkü fıkra epey hoşuma gitti. Boşanan yaşlı çift ile ilgili olan.
Sağlığın iyidir umarım.

Ben: Efendim sizin de agzınızdan lafı cımbızla almak gerekiyor. Yahu feedback alamazsam nasıl yasayacagım. Beni yasatan sizin alkışlarınız ay pardon feedbackleriniz : )
Bu kadar mizah bugünlük sana yater. Mazallah aşırı dozdan gidersin de : ))
Saglıgım fena değil, hala Salomonlarımla dolaşıyorum. Ne zaman cici ayakkabılar giyeceğim diye sabırsızlanmaktayım.
............
R.C: gayet guzel :)))
iyi yoldasin yildiz devam et.
usenmesem ben de bir site kuracagim ama nerde ben de o caba.
valla bravoo
..........
D.S: canım cevap yazdım ama sitede yorumumuz görünmüyor niye ki

Ben: Vallahi şekerim ben de şaşırdım. herhalde site inşaatında çalışan işçilerden biri aşırdı o kısmı. Bir bulayım kulagını çekeceğim. En kısa zamanda da yerine koyacağım.

Eeeee......... ne diyorsun?

Ben: "comment" denen yere tıklayınca da olmuyor mu?

D.S: canım 0 comment diyor yok yani baktım

D.S: dedimki çok iyi yapmışın, yıldızın bol olsun. bizi de sitende unutma. güzellik yap. istanbul a gel. anılarını yaz sitede falan filan :)))))

Ben: Çok sağol Demetcim.
Tez zamanda oradayım. Hatta sütler kaymak tutar tutmaz, ibibikler öter ötmez ordayım.
Bir de digital fotograf makinası alırsam değmeyin keyfime. Gezer gezer, çeker çeker yazarım artık. Kim tutar beni.
Hayatım Şu sempozyum zamanı ortalık sakin olacak. Sen de uygun olursan Cuma'yı da ekleyip bir İstanbul yapayım diyorum????

D.S: önümüzdeki hafta için mi. bana uyar

***Başka bir gün****

D.S: Niye buraya mail atmak bu kadar zor.
Sevgili Yıldız, hafta sonu İstanbul planın ne oldu. Başka Ankaralılarda gelecek. Şöyle boğazda kahvaltı... havalar da güzel. Fotograf makinasını sakın unutma zira ist. resimleri sitede 1. sıraya yerleşecek

NOT: Bu plan daha sonra, benim de Antalya'ya gidecek olmam nedeniyle suya düştü.
...................
Düş Hekimi: knock knock knocking on heaven's door??
sitenize girdim - uzun yolun basinda tam Yildiz'a ozgu bir site olmasini dilerim.
Link verirseniz cok da mutlu olurum

sevgiler & tesekkurler

yalcin ergir

Ben: Tesekkur ederim.
Aslinda sizden izin almadan linki hazirlamistim. Bunu acemiligime verirsiniz umarim.
Piknik-2 yazisini (1.sinde oldugu gibi) burnumun diregi sizlayarak okudum. Yureginize saglik.

Sevgiler,
Yildiz
The fresh site owner
...................
N.K: Müteahhit olsan bu kadar olurdu herhalde. Tebrik ederim Yıldızcığım. Resimlere inşallah İspanya’yı (tabiki ilk etapta) birlikte ekleriz.
...........
D.K: Yıldızcım valla kıskandım ne güzel olmuş, bir site yapmışsın kendine.. Valla pek de güzel olmuş parmaklarına sağlık.. Daha yeni birşeyler ekleyeceğini, gezip gördüklerini bizimle paylaşacağını umuyorum.. Ben de dedim öğreneyim de nasıl oluyorsa bi kaçak site de ben kurayım dedim.. ;-))
.............
S.S: Öncelikle siteniz hayırlı olsun. Sosyal müteahhit olaraktan gayet hoş olmuş bence :) Özendim hakkatten. Winehouse'a gitmeyeli de epey oldu. 2 hafta sonra birlikte bir gideriz artık. Sevgiler
..............

Yanlışlıkla alakasız mailler yolladığım Paris'te yaşayan arkadaşıma:

Ben: Nurgul'cugum, umarım hayatindaki hersey istedigin sekilde gidiyordur. Bazen sana yanlislikla mail atiyorum sanirim kusura bakma, buradaki bir arkadasimin adi da Nurgul onunla karistiriyorum seni.

Kendine iyi bak, opuyorum, sevgiler,

Yildiz
Karadeniz arkadasin : )

N.Azem: Selamlar, Ben cok iyiyim, bende sana mail atacaktim, siten cok harika olmus. (mutahit olmamana ragmen:)) Maillerin icin bilakis sagol. Ben pek yazamadim. Bu arada bir okula gidiyorum. Acikcasi cok zor geliyor. Sabahtan aksama kadar ve cok yogun. Yeni seyahatler varmi? Umarim yine bir yerlerde gorusuruz. sevgiler nurgul

Ben: Sevgili Nurgul, Senden haber aldigima cok sevindim. Sana okul konusunda kolayliklar diliyorum. Insallah yine guzel bir gezide birlikte oluruz. Biz bu yil bir Paris yapalim diyoruz. Belki boylece seninle de tekrar gorusmuz oluruz. Sevgiler,Yildiz

.........

Yukarıdaki diyaloglar siteye yerleştirilirken, bazılarındaki yazım yanlışları düzeltilmiştir. Yani diyaloglar yüzde yüz orjinal değildir. Eh bu sitenin sahibi olarak bu kadarını yapma hakkım da olsun artık.

2 comments:

DEMET said...

9 gün iş için biraz abartılı değil mi??? Antalya iş, istanbul iş, hadi bakalım, abartıda bir yere kadar

Yildiz said...

Sen de mi demetus????
pazar-p.tesi-salı-çarş-perş iş için geri kalan cumayı da haftasonuna eklerim artık : )ama adı iş olmaz o başka.