Thursday, April 28, 2005

Yoksa bir BAĞIMLI mıyım!

Sanki bir onceki mesajı ben yazmamışım gibi, gittim (sanal bir mağazadan) kendime bir digital fotograf makinası sipariş ettim. Tanrım beni bir alışveriş çılgını olmaktan koru : )

Aslında yazı yazmanktan çok, foto-roman yazmayı seviyorum ben. Webshots'daki yerimi (bkz. sağdaki listenin "my photos" linki) ziyaret edenler bilir, ben fotografların hikayelerini anlatmayı çok seviyorum İleriki günlerde yazılarımı fotograflarla süsleyeceğim.

Aslında uzun süredir bir digital makina almayı düşünüyordum ancak hangisini alacağıma karar veremiyordun Sonunda karar verdim ve bir Kodak sahibi oldum. Sanırım makina önümüzdeki hafta elime geçecek, ben de İstanbul'a gittiğimde güzel fotograflar çekeceğim. Umarın Boğaz'ın Erguvanları solmamış olur.

1 comment:

DEMET said...

erguvaNları Alev Hanıma sor bakalım nasılmış