Monday, June 27, 2005

MEZUNLAR GÜNÜ

Seneye alacağımız 10. yıl madalyamız için bu yıl yerinde bir tatbikat yapalım dedik.

Sevgili Benian'ın eşi Sarp'ın bu yıl ilk kez madalyasını alacak olması, bunun için harika bir fırsat sundu bize. 26 Haziran'da limonata bir günde yaptık provamızı.

Ben bu sene Benian gelemez diye düşünüyordum ama karnı burnunda olduğu halde geldi. Ben ondan daha çok heyecanlandım her an bebek gelecek diye. Birkaç güne kadar Bade'nin bir kardeşi olacak. Hepimiz Batu'ya hoşgeldin demek için bekliyoruz.

Gerçi biz Beniancığımla her yıl mezunlar gününe katılmaya çalışıyoruz. Ama maalesef bölümümüz a-sosyal bir tavır sergiliyor bu konuda. Bu yıl dokuzuncu yılımı dolduruyorum ama bölüm toplantımızda en GENÇ mezun bendim... Düşündürücü....
Neden sosyologlar bu kadar uzak bölümlerine, okullarına???

Artık bölümden mi yoksa okuldan mı kaynaklanıyor, bu katılım düşüklüğü bilemiyorum. Pek çoğumuzun en güzel yıllarını geçirdiği bu mekana her fırsatta gitme arzusu varken (sanırım), niçin böyle özel bir günde, bölümde sadece bir avuç insan toplanıyor?

Bu soruna sadece mezunlar tarafından da bakmamak lazım, şimdi sayısını bilemeyeceğim öğretim üyelerimizden de sadece 4-5 hocamız vardı bölüm toplantımızda : ( Sevgili Sündüs bizim öğrenciyken de çok kahrımızı çekmişti, şimdi de bu özel günde bizi yalnız bırakmadı.

Alıştığım üzere, O gün gözüm hep Sibel hocayı aradı. O, öğrenciliğimiz boyunca bizim için her zaman en şefkatli, en sevecen, en anne hocamızdı. Öğrendim ki bir sağlık sorunu nedediyle bu sefer bizimle olamamış. Acil şifalar diliyorum sevgili Sibel hocamıza. Tüm iyi dileklerimiz hep sizinle SEVGİLİ HOCAM. Gelecek yıl madalyamı sizin elinizden alacağım.

Gelecek yıl '96 mezunları olarak daha kalabalık bir ekip oluşturacağımızı umuyorum . Ayrıca, bizden sonra mezun olan tüm sevgili bölümdaşlarımı da seneye mezunlar gününde görmek isterim, hem prova yapmış olurlar, biz bu sene yaptık çok güzel oluyor....

3 comments:

Adil Hindistan said...

Yildiz hanim, Yildiz Haniiim...sizi tembellik ederken goruyorum. Ne bu blogun hali? Bunca zamandir el degmemis, olmas ki :)

dilayra said...

Yıldız..

İyi misin ya? Bayağıdır sesin çıkmıyor. bloğun aylardır aynı!!

Yildiz said...

Sevgili Adil,
Sevgili Dilara,
Her ikinize de ilginiz icin tesekkur ederim. Vallahi bu duruma tembellik mi demeli yoksa bazi teknik sorunlardan oturu yayinima bir sure ara verdim :)mi demeli bilemiyorum....
Cok yakinda donecegim, anlatacak cok sey birikti...