Wednesday, June 22, 2005

SİZE DE OLUR MU?

Sabah uyanınca size de olur mu?

Daha yataktan çıkmadan bir şarkı dolanır dilime hemen. Sanki başlayan günün habercisiymiş gibi. Bazen hüzünlü bir şarkıdır bu bazen kabına sığmaz...

Ama nasıl olursa olsun öyle bir enerji verir ki, yataktan lay lay lom diye kalkarsınız.

Bu sabah biraz daha farklı oldu... Her zamankinin aksine, bir şarkı yerine bu sabah ardarda iki şarkı söyleyip durdum.

Önce "Endülüste Rask" şarkısının "Yüz kerre Bin kerre öööpmeli" nağmeleri dilimdeydi. Sabah uyanması için güzel bir şarkı bence : )

İkinci şarkı, dört gençkızdan oluşan "Hepsi" adlı grubun "Yalan" şarkısıydı... Bu da pek keyifli sabah için.

Günün ilerleyen saatlerinde, sabah şarkımı unuttuğum için, şimdi geriye doğru önceki sabahlarda hangi şarkılarla uyandığı hatırlamakta zorluk çekiyorum ama dün sabah ki, söyleyeni bilmiyorum ama "You are my destiny" idi.

Sabah geç ve huysuz kalkanlara nazire yapmak gibi olmasın ama, neşeli kalkmak sadece kendiniz için değil, etrafınızdaki herkes için günün daha güzel, daha keyifli, daha yaşanılası geçmesini sağlıyor. Gerçekten, deneyin göreceksiniz. Bu denemeden ne siz ne de bir başkası bi şey kaybetmeyecek söz veriyorum : )

Not: Teknik becerilerimi geliştirir geliştirmez bu şarkılara link de vermeye çalışacağım.

1 comment:

Suat Sayın said...

Sabah uyanınca akşam yatmadan önce en son ne dinlediysem o şarkı dilimde tarzı şeyler bana çok olur, başka bir şarkı dinleyinceye kadar da geçmez....