Thursday, September 15, 2005

ADSL

Artık Yayınıma Ara Verdiğim Yerden Devam Edebilirim

Uzun süredir yazamadığım için bazı arkadaşlarım merkak etmişti neler olduğunu. Doğrusu pek çok olay oldu mezunlar günüden bugüne... Öncelikle Batu 7 temmuz akşamı doğdu, hatta yarım saat önce yanındaydım. Son görüşümden bu yana bir buçuk ay geçtiği için oldukça büyümüş buldum. Maalesef fotografını çekemeden uyudu bir melek gibi...

Bir de bu geceden itibaren yeni aldığım notebookumla kablosuz olarak evden internete bağlanmaya başladım. Uzun süredir gönül rahatlığı ile bloguma birşeyler yazamamamın önündeki en büyük engel de kalkmış oldu böylece. İş yerinde her zaman mümkün olmuyor rahatça yazı yazabilmek. Eh biraz yazar kaprisi yapalım değil mi :) Umuyorun bundan sonra daha bir huzur içinde yazabileceğim buraya...

Uzun süredir yazamamış olsam da bir arkadaşım da benim blogumdan etkilenip kendine bir yer açtı bu alemde. Sevgili Necdet hocam hoşgeldiniz, aman bana çekkip de uzun süre boşlamayın blog alemini, okurlarınız bol olur inşallah.

Sabaha kadar birikenleri yazmak geliyor içimden ama bunları başka sefere paylaşacağım, şimdilik bu kadar, bu sefer fotografsız bir post oldu artık yakın zamanda yıldızdan son haberleri paylaşırız.
Azzzzz Sonraaaaaaaa.........

No comments: