Monday, December 05, 2005

GÜNEŞ PIRIL PIRIL... EYMİR SİSLER İÇİNDE



Mevsim olarak kışa girdik ancak hala pırıl pırıl havalar devam ediyor. Ve ben buna sevinsem de bir türlü alışamıyorum, biyolojik dengem alt üst....

Yaklaşık bu noktadan, en son 19 Mayıs günü fotograf çekmiştim. Yine o günkü gibi bir sabah yaşadık. Dejavu... Yine ben sandalyemi kurup bu güzel manzara ve hava eşliğinde, biraz üşüsem de yaklaşık bir saat kitabımı okudum.



Bir dahaki Eymir yayınımı inşallah göl kenarından yapacağım...

3 comments:

Basak said...

Bana bıraktığınız yorumla buraya geldim ve Eymir'i görünce, Ankara'nın soğık havalarda bile pırıldayan havasını görünce buraya da ben bir yorum bırakayım dedim. Çok hoş bir manzara; önde kitap arkasında Eymir; muhteşem.
Eski yazılarınıza da göz atıp fotoğrafınıza baktım ama ne yazık ki bir şeyler anımsayamadım. Sanırım beni birisine benzettiniz. :)
Ama fena mı oldu; ben buraya gelmiş oldum.
Sevgilerimle...
NOT: Yorumunuza geç cevap verdiğim için kusura bakmayın, son iki haftadır sitemle pek ilgilenecek vaktim yoktu, yorumunuzu okumuştum ama anca şimdi yazabildim. :)

Yildiz said...

Hoşgeldiniz, ziyaretiniz beni çok mutlu etti.

Bazen bloglarda gezerken, yazılardaki samimiyet, insanda öyle bir aşinalık uyandırıyor ki yazar tanıdığınız biriymiş gibi geliyor. Sanırım sizin için böyle hissettim. Ve dedğiniz gibi hiç de fena olmadı. Umarım "Lezzetin İzinde"ye link vermemde bir sakınca olmamıştır.
Tekrar tekrar bloglarımızda görüşmek üzere.
Sevgiler,
Yıldız

Basak said...

Olur mu canım neden olsun! Sevindim. Görüşmek dileğiyle...