Wednesday, January 04, 2006

Bu Post Hindistan Cevizi Adil'e İthaf Olunur

Adil, bir blog kurma girişimime ilham kaynağı olan, hergün blogunu ziyaret ettiğim, enerjisine hep ama hep gıpta ettiğim bir blogger. Sanıyorım benim md-list'e üye olduğum senenin(!) mezunlar gününde tanışmıştık ilk olarak. Bölümden 96 yılında mezun olmuştum, Adil'in eşi Bezen (malasef bölümdeyken tanışma fırsatımız olmamıştı) 97 yılı mezunlarından. Bu nedenle, Adil bir nevi eniştemiz de sayılır :)

Aslında derneğin sayfasındaki md-list'in üye listesine göre kaydım 2002, ama ben sanki daha eski gibi anımsıyorum. Böyle hissetmemin sebebi listenin yoğun tarafiğinden de kaynaklanıyor olabilir :( Liste bazen sabır sınırlarımı fazlasıyla zorluyor, sessizliğimi bir çığlıkla bölmeme az kaldı. Pek yazmıyorum listeye ama yakında "YETERRR" diye bağıracağım. Listenin biraz balık hafızalı olmasından ya da sanal alemin azizliklerinden ya da pek çok listedaşın tüm dikkati ile tüm mesajları okuma imkanının olmamasına ve buna rağmen contexi bilmeden mesaj yazmaya devam etmeleri sebebiyle, listenin kurulmasından bu yana listenin varlığı için buyuk emekler veren Adil listeden ayrıldı. Hep inandığım birşey var 'Sular bulanmadan durulmaz' diye. Eminim bu liste de doğruyu bulacak, eğer böyle bir şey olazsa........

Ben blogumu kurduktan sonra Adil beni linkleri arasına eklemişti. O zamanlar bir kendi ingilizce blogu bir de Dilara'nın blogu vardı linkleri arasında. Hem Adil'in hem de Dilara'nın bloglarını hergün ziyaret ederim. Her ziyaretimde kendi blogumu ne kadar başı boş bıraktığımı hatırlatıyorlar bana. Şimdi Adil'in linkleri daha kalabalık. Mümkün oldukça onları da ziyaret ediyorum, Adil'in komünitesi gibi bir durumdayız. Muhtemelen diğer linkdaşlar da beni ziyaret ediyorlardır, onlarla sessiz sedasız birbirimize konuk olup duruyoruz sanırım, en azından ben onlara çat kapı uğruyorum. Tabi Adil'in linkleri arasında olmak öyle kolay değil, öncelikle blogu boş bırakmayacaksınız. Mesela yakın zamanda, uzun süredir blogunu güncellemiyor diye Fuat abiyi linklerinden çıkardı. Ben de ikinci defadır bu nedenle ihtar alıyorum. Aslında geçen hafta bir kaplan yarusu evlat edindim ve bloguma yerlestirdim ama bunlar blogla ilgilenmek anlamına gelmiyor tabi :( Tolga Sevinç de Adil'in "baskılarıyla" bir blog açmış, zaten ilk postunun başlığı da bunu anlatıyor :) Dediğine göre "eninde sonunda herkesin bir blogu olacak, artık blogunu kur" demiş "sahip". İtiraf etmek gerekirse bu postun motivasyonu da bu sabah posta kutumda da gördüğüm, Adil'in bloguma yazdığı bir yorum.

Adil iyi ki varsın, iyi ki blog aleminde yeni insanlarla tanışmama neden oluyorsun, iyi ki hindistan cevizleri olarak o güzel yazılarınızı (özellikle gezi-kitap-film yazılarınız) paylaşıyorsunuz, iyi ki motivasyon kaynağısın, iyi ki ............

Bugünün kutlu olsun.

3 comments:

arzubrumendi said...

Sevgili Yıldız...

İyiki Adil seni zorlamış... Yazıyı okudukça büyük bir keyif aldım... Haklısın kimbilir kimler bloglarımıza uğrayıp yazılarımıza,düşlerimize ve düşüncelerimize kısa süreliğinede olsa ortak oluyor...
Yazılarınızın devamını bekleriz... Bu arada sizin tigger fena değil... hareketli bir yaratık...!!!

Anonymous said...

Sevgili Yıldız...

Bir önceki comment'imi göstermediği için bende Anonymous olarak bunu gönderiyorum... dedim ama kabul etmedi.. neyse e-mail atarım şimdi... Selamlar... arzu

Adil Hindistan said...

Ellerine saglik Yildiz.Yazilarin cok guzel, bencillik edip daha fazla okuyabilmek icin yazmaya tesvik ediyorum :) Kendine iyi bak.