Wednesday, January 25, 2006

Her Yerde Kar Var


2001-2002 kışında yine böyle çok kar yağmıştı ama sadece bir gün sıkıntı çekmiştik. Bir de hatırladığım kadarı ile 1991-1992 kışında hazırlık sınıfında okurken böyle bir kış yaşamıştık Ankara'da. O zaman da sadece mid-term sınavım ertelenmişti. Hoş ben sabah servisi ile gidebilmiştim kampüse ama daha sonradan kar yağışını artması sebebiyle o gün tüm sınavlar iptal olmuştu. Ankara'da karın en çok yakıştığı yerlerin başında gelir bizim okulun yerleşkesi. Hatırlıyorum da o zamanlar mimarlık fakültesi öğrencileri kardan koca koca heykeller yaparlardı bahçeye. Aklımda en çok da aslan başlı heykel kalmış. Bizim gibi sanatsal yetenekleri daha az gelişmiş olanlar ise KardanAdam yapmakla yetinirdi.

Pazartesiden beri hergün kar yağıyor, arabayı çıkaramıyorum ama taksiyle gelip gitmek de pek bir rahat geliyor. Buna alışmasam iyi olacak zira benim tutumlu arabamın bir aylık benzin parasını bir haftada taksilere vermiş olacağım. Üç gündür hep aynı taksi şoförüne rastlıyorum sabahları. Şoförn bugünkü tavsiyesine uyup akşam eve gidince arabamı onbeş dakika çalıştıracağım, umarım donmamıştır ya da aküsü boşalmamıştır.

Buradaki forograf dün öğleye doğru bizim ofisin ikinci katından çekildi. Şimdiye değin Gençlik Caddesini hiç böyle görmemiştim. Bugün yerlerdeki karın miktarı iyice artmış durumda ve kar yağmaya devam ediyor. Umarım bugün de eve sağ-salim ulaşabiliriz.

Günün Şarkısı:

Her yerde kar varrrr
Kalbim senin bu geceee

Hadi bugün herkes çocukluğunu hatırlasın, çıksın dışarı kaysın, gece yarısına değin kartopu oynasın, kardanadam yapsın...

Çocukluğunu unutmuş anne-babalar tavsiye: Bırakın çocuklarınızın da güzel kış anıları olsun.

1 comment:

arzubrumendi said...

GM my loyal reader...

Sizin oralarda da epey kar varmış. Bugün İstanbul daha bir güzel çünkü daha çok kar var. Evden çıkınca dizlerime kadar kara gömüldüm. Ama sabahın çok erken saatleri olduğu için tüm fotoğraf çekimlerim başarısızlıkla sonuçlandı(ışık çok yetersizdi). Okullu olsaydım herhalde şimdilerde 1 haftalık ekstra tatille çok mutlu olurdum! İşyerlerine ne zaman gelecek bu tatil acabam sanki yöneticilerimiz hiç okullu olup kar tatili keyfini yaşamadılar sanki...!!! :-))) selamlar Karlı güzel İstanbuldan