Monday, March 06, 2006

Ankara'lı Bloglar Buluştuk

Evet o beklenen gün gelmek üzere...

Cuma Sabahı- Hem cuma akşamımın hem de haftasonumun ofiste geçme ihtimali belirdi :( Hep böyle olur, arkadaşlarımla paylaşacağım en özel anlara iş çelmesi takılır. Neyse bir dahaki toplantıya giderim, ama ilk toplantının heyacanını kaçırmak hiç de istemediğim bir şey.

Cuma akşamı- Dilara'ya bir sms mesajı çekiyorum "Yarın AND Kafe'de buluşuruz, ben de geliyorum :)" diye. Harika olacak. Dilayra, Zeynep ve ben Ankara'nın en özel mekanlarından birinde buluşacağız.

Cumartesi sabahı- Pırıl pırıl ama buz gibi bir Mart sabahına erkenden uyandım, hazırlandım ve ilk defa Kale'ye arabayla gideceğim için kendime bir rota belirledim. Arabanın dört tarafındaki buzları kazıdım ve koyuldum yola. O da ne? Meclis kavşağındaki altgeçiti, Kızılay-Ulus istikametine dönüşü, kapamışlar... Sıkışık sıkışık döndüm Atatürk Bulvarına, oradan dön Havuzlu Sokağa, sonra hemen dön Paris Caddesine, tekrar sol yap, 20 metrelik yolda iki kere kırmızı ışıkta bekle ve sonunda tekrar Atatürk Bulvarı'na çıkarak Ulusa doğru ilerle...... Epey bir kavşak geçtikten sonra Altındağ Belediyesinden yukarı çıkıp, Çengel Han tabelalarını izleyerek vardım Kale'nin önündeki meydana. Kolay da park yeri buldum. Ankara için ve cumartesi sabahı için epey maceralı bir yolculuk oldu doğrusu. Arabadan iner inmez iki küçük rehber eşliğinde kafeye kadar yürüdüm. Bir yandan da küçük rehberlerimden hem tarih hem de mahalle dedikodularını dinledim :) Kahvaltımızı yapacağımız kafeya buluşma vaktimizden 5 dk. önce gelip, ısınmak için bir çay söyledim kendime, bir yandan sabah temizliğini yapan görevliyle sohbet ettim bir yandan da heyecanla beklemeye başladım (genelde dakikliğimle tanınırım). Daha çayım bitmeden, geldi Zeynep ve Dilara. Aslında Dilara ile aynı bölümden 1 yıl arayla mezun olduğumuzdan ve blog dünyasına girdiğimden beri neredeyse hergün O'nu ziyaret ettiğimden, sanki çook eskiden tanıdığım biriyle buluşacakmış gibi hissediyordum. Ama Zeynep'i gerçekten merak ediyorum, çünkü bu bloglar buluşması nedeniyle daha bir hafta önce O'nu ziyaret etmiştim.

İşte buluşma anı- Hayatlarımız kaç kere kesişmişti, kaç kere aynı sokakta birlikte yürümüştük, kaç kere kampüste karşılaşmıştık kim bilir. Kim bilir kaç kere aynı vitrinin önünde durup aynı kıyafetlere bakmış, kim bilir kaç kere Pirinç Han'daki aynı takılara, bebeklere, şapkalara, plaklara, tablolara bakmıştık. Ama bizi buluşturan bloglarımız oldu, Sanalköyden çıkılan yolculuğa Kale'de bir mola verildi. Güzel bir kahvaltı, güzel bir sohbet, güzel ama hava nedeniyle kısa bir çevre gezisi ve güzel fotograflar çekimleri eşliğinde ilk buluşmamızı gerçekleştirdik. Tekrar ama bu sefer daha kalabalık olarak buluşmak üzere sözleşip ayrıldık.

Buluşmanın güzel fotograflarını Dilara ve Zeynep'in bloglarında görebilmeyi umuyorum. Maalesef ben o kadar çok fotoğraf çekemedim. Buraya sadece kafenin içinde çektiğim bir-iki fotografı ekliyorum.


Ankara'lı ve yolu Ankara'ya düşen bloggerları bir sonraki buluşmamıza bekleriz efendim. Detaylar ileri günlerde ilgil sayfalarda... Görüşmek üzere.

5 comments:

zynep said...

ayy ne güzeldi demi...
ben sizden sonra dolmuşa binerken halan gülümsüyordum bide o mutlulukla aldım elime sümbülleri de :)))
cok guzel yazmışssın inan bana:))))
umarım en kısa zamanda yine bulusur ve guzel sohbetlere devam ederiz;)
not: fotoğrafları sana email aracılıgı ile gonderecegım, ama email adresini bilmiyorum:)....

dilayra said...

Yıldız'cım çok hoş anlatmışsın:))
Fotoğraflardan bazılarını ben yine Flickr'a koydum.. seninle bir fotoğrafımız var, ama görünce gülmekten öleceksin (O sebeple onu public ortama koymaya cesaret edemedim:))ben sevgilime bile bu kadar baygın bakmamışımdır. zeynep ikimizi çekerken bir bakışım var, evlere şenlik.. heheh..

Yildiz said...

Zeynepcim, postların altındaki küçük zaflara tıklayınca doğrudan e-mail atmış oluyorsun diye biliyorum. Ama asıl usta sensin, sana öğretmek olmaz :) Ben de senin e-posta adresini aradım taradım bulamadım bitürlü blogunda???

Dilaracım, çok merak ettim şu fotografı :))) bir an önce posta kutumda bekliyorum.

Sevgilerimle,

zynep said...

yıldızcım ordaki postlara baktım ama oradan birinden birine email gonderıyorsun ...ama ben seninkini bilmediğim için gonderemedim hehehee ...benim email adresim zeynep105@yahoo.com
bana boş 1 email atarsan sana hemen fotoları gonderrımm...ya da ben yazana kadar dilayra gondermıstır belki de:)

Mine said...

Sevgili Yıldız,
Dün senin blogunu okuduğumda Ankara buluşmasına katılamadığıma çok hayıflandım.Bir sonrakine umarim katılabilirim.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle...
İyi yolculuklar

sevgiler
Mine