Thursday, March 09, 2006

Elim Sende, Şarkılar Bende

Uykusuz Adam Dilayra'yı, Dilayra'da beni, Ben de Brumendi'yi sobeliyorum....

Ama bu sefer bu zincirin ilk halkasını tanıyoruz :) diğer saklambaç oyunlarında hep merak ediyorun, kimin başının altından çıkıyor bu ...... diye :))))

Evet işte ilk anda aklıma gelen 3 şarkı (Ayyyyyy araya telefon girdi ilk aklıma gelenler uçtu )
  1. U2 ----------------- One
  2. Gun'n Roses -------- November Rain
  3. Ella Fitzgerald ------ I Love Paris
  4. Jane Birkin --------- Baby Alone in Babylone (bu da sonradan geldi aklıma :))

Bonus olarak bazı film müzikleri: City of Angels, French Kiss, Queen Margot, Arizona Dream, Lion King .........................

2 comments:

arzubrumendi said...

dear my loyal reader...

gene sobelenmiş bulunuyorum tarafınızdan... sevdiğim müziklerle ilgili yazıyı hazırladım, yarın bloguma eklerim... selamlar...

zynep said...

yıldızcım bu ne güzel şarkılar böyle hımmm ....City of angels'da ne kadar güzel 1 flmdi değil mi....:)))
harika 1 gün diliyorum sana
sevgiler...