Monday, April 24, 2006

İstanbul Lalesiyle Buluşuyor

Ben de İstanbulumla....




5 comments:

dilayra said...

Ben de diyordum ki "niye sesi çıkmıyor bu hatunun?":)))
kaçak seni!

arzubrumendi said...

Laleler ve laleler... Kardeşim yahuuuuuuu bizde zannetmiştik ki bizimle buluşmaya geldin. Meğer Lalelermiş asıl buluşmanın sebebi.. Tabiki yazıtlardan -yazılımlarıda unutmamak lazım...
:-))

Yildiz said...

Ah İstanbul, İstanbul olalı
Hiç görmedi böyle keder
Geberiyorum aşkımdannnn
KAlmadı bende gururdan eserrr
......

Dilayracım,
Anlatamam ne kadar güzel bir lale devri yaşadığımı. çiçekler o kadar mükemmeldi ki, gerçekliklerinden şüphe duymamak imkansızdı :)))

Arzucummm,
Vallahi ben niye gelmiştim bir hatırlayayım:
1- 18. yy'dan günümüze ....'nın gelişimi
2- Kutad Gubilig mi Luca'yı döver yoksa biz et kokan kasap faturalarını mı yırtarız????
3- Orhun yazıtlarından Web tabanlı yazılımlara

Bunların hepsi bahane,
gönül dostlarla İstanbul'u özler, işte bu şahane...

Sevgilerimle

Anonymous said...

Sen okuduktan sonra postumda ilgili bölümü sileceğim bende...!!!
ben diyorum ki kasap kokan faturaları yırtalım, mühesndislik fak. kaldıralım ki kızlarımız kararsız kalmasınlar...
yazılımlara gelincede hak götüre kardeşim biz yine tablotlara dönelim. sevgiler...

zynep said...

yıldızcım...İstanbul'a gitmekle en güzelini yapmışssın hele birde laleler ile buluşsun ne güzel güzel...hepsi harika:)