Friday, April 28, 2006

Sıfırlar Ne İşe Yarar?

"Evin varsa bir sıfır koymalısın varlıklar hanene,
İşin varsa bir sıfır daha koymalısın,
İş seninse üç sıfır daha koymalısın,
İşin iyi gidiyorsa üç sıfır daha,
Araban varsa bir sıfır,
Yazlığın varsa bir sıfır daha,
Daha sıralanabilir sıfırlar hanesi...

Ancak, Sağlığın varsa bir koyarsın başına, bütün sıfırlar anlamlı bir değere ulaşır.
Yoksa sonuç sıfırdır, hiç uğraşmayasın boş yere..."


Vehbi Koç

Başka neler "0"lara değer kazandır? Dostlar, sevenler, sevilenler, farkındalıklar...

Çok sevdiğim bahar beni hasta etti yine. Allerjim kulak enfeksiyonuna dönüştü. Buna rağmen hayatımdaki varlıklarımın önüne koyabileceğim pek çok "1"im var, blog sahibi olmak gibi mesala :) Şükürler olsun...

Fotograf: 22 Nisan 2006 - Sultan Ahmet'te

7 comments:

Mine said...

Yıldızcım,öncelikle gecmiş olsun...
Ne güzel bir yazıyı eklemişsin bloguna.Kısa,öz ve mutluluk verici...Tabi, bunu farkedene:)

arzubrumendi said...

selam yıldız...
umarım haftasonu iyicene dinlenirsin... Vitamin almak lazım... tabiki bunun illada ilaç şeklinde olanından değil, mesela kısa bir antlya tatili güzel bir C vitamini olabilir, İstanbul haftasonunusuiyi bir antibiyotik'e dönüşebilir...:-)))
benim de 1'li dünyam çok fazla... o yüzdendir'ki sanıyorum Vehbi Koç'dan bile daha zenginim....!!!! :-)))
sevgiler

dilayra said...

geçmiş olsun Yıldız..
ben de hafta sonu kaptım şifayı güneş ve rüzgarda..
ama aynen sen ve arzu gibi "1"lerim o kadar çok ki.. ve o kadar önemli ki benim için öncelikle sağlık.. kendime daha dikkat ediyorum artık. eskiden ilaç almaz, dinlenmez, denilenei pek yapmazdım.. şimdi daha uslu bir kadnım. en önemli"1"imi kaybetmek istemiyorum çünkü..
sevgiler,

zynep said...

yıldız'cım çok gecmıs olsun gercekten, ne olur kendıne dıkkat et, bu havalar tam hastalık havası cunku...
sıfırlar ve birler aslında hayat onlardan ibaret belki de tıpkı bilgisayarlar gibi;)
benim 1'lerim arasına bir blog ve sayesınde tanıdığım ve bu guzel arkadaslıkları, gercek hayata da tasıdım ıcın;)
iyi ki seni de gercek hayatta tanıma fırsatım olmus tşkler ve tekrardan gecmıs olsun:)

Yildiz said...

Sevgili arkadaşlar,

Tüm iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Vitamin olsun diye gezeyim tozayım diyorum ama bu sefer de havadaki çiçek tozları beni hasta ediyor.

Neyse bunlar geçici sıkıntılar.

Hepinize sağlıklı, uzun bir ömür dilerim.

zynep said...

yıldızcım geldım baktım yenı 1 seyler var mı dıye ama yıne de 1 merhaba dıyeyım dedım, umarım sımdı cok daha ıyısındır... keyıflı haftasonları...
opuyorum yanaklarından sevgiler...

Yildiz said...

Sevgil Zynep,

Dün itibariyle antibiyotikler bitti. Ama hala antihistaminik kullanıyorum. Bugün doktora gideceğim kontrol için. Bakalım ne diyecek.

Yahu bir insan bahardan nasıl sakınabilir ki? Allerjimiz var diye çiçek böcek fotografı da mı çekmiycez kardeşim? Ama bu haksızlık :((

Sevgiler, öpüyorum, iyi haftasonları...