Tuesday, October 17, 2006

Hiç Keyfim Yok Uzun Zamandır

İyiyim dersem anla yalandır....

Buraya kadar lafın (aslında şarkının) gelişi, ama gerçekten bu aralar sanal alemden biraz uzak kalmak istedim.

Hani biz kadınlar canımız bir şeylere sıkılınca saçımızı değiştiririz ya ben de bu aralar blogun şeklini değiştirip duruyorum, elimde kalacak diye de korkuyorum. Sanırım yorum bırakma butonunu kaybettim :(

Bakalım herşey düzelecek inşallah.

Herşey güzel olcak
Olacak
Lay lay loom
....

Bana şimdi bir hava değişimi lazım. En iyisi bi Tunus'a gideyim geleyim bari :)

Bi lodos lazım şimdi bana
Bi kürek bi kayık
Zulada üç beş şişe yakut
Yer gök kırmızı
......

İşte son zamanlardaki durum biraz böyle. Vadi-tepe grafiğinde vadilerde geziyorum. Hoş ben gezme tozma olaylarında hep tepelerde gezerim ama yine de ülke değiştirmek iyi gelecek.

8 comments:

Yildiz said...

Heyyo....... yorum bırakılabiliyomuş :))))

Herşeyin güzel olacağna bir işaret olmalı bu (polyanna bile daha iyisini bulamazdı).

Herkese huzur diliyorum...

Mine said...

Ben de seni merak etmeye başlamıştım,nerelerdesin diye...Meğer Tunus planların varmış,valla ne iyi ediyorsun Yıldızcım,güle güle git.
Bizleri de ihmal etme ama,olur mu?
Sevgiler!

Anonymous said...

Yildizcim, arada bir uzaklasmakta fayda var, her yerden; online offline, hatta yasanilan yerden. Ben de merak etmeye basladim Tunus'u.
sevgiler
FB

Timur said...

Cafer Yusuf kardeşimizi oralarda görürsen benden selam söyle .

Hatta bi işkembe çorbası içir , benden olsun .

Yanında rakı götürmeyi de unutma

Sorry , Ramadan !

after Ramadan .

dilayra said...

oh bee.önce bana yorum bırakınca dedim bu hatun hayatt:)) sonra da bloğuna uğradım ve voila!
uzak kalmak istemeni anlıyorum, bana bu aralar çok sık oluyor. ama kıyamıyorum şimdiye dek ki emeklerime.
Tunus mu? ne güzel.. ben bu bayram evde ders çalışmayı tercih ettim istemeden:(( hadi bakalım keyifle git, duble keyifle dön..

acemi aşcı said...

Yıldız cığım
Blog yenileme işleri insanı sinir ediyor sinir, kaç yere aynı blogu yeniden yaptım bilsen. Ama bu seni soğutmasın nolur, güzel fotoğraflarını özledik. Tunus sanırım bunun için güzel bir fırsat olacak, iyi eğlen.
Sevgiler

ubp said...

gelsin şu kış da bitsin bu sonbahar daralları

zynep said...

yıldızcım sen tunustasın şimdi ve biz burada sürpriz yağmurlarla boğuşalım:=) ayrıca ubp'nin dediği gibi bitsin bu sonbahar sıkıntıları; bende de vardı ama yakında geçmesini diliyorum nedennn çünkü sanki daha da daralıyorum gibi...ayrıca bu cumartesi buluşacağız sen ankaradamısın acaba:)guzel 1 haftasonu olsun...