Wednesday, April 11, 2007

İşte Yine Başladı

Her yıl bir umut "bu yıl başıma gelmeyecek" diyorum. Ama nafile, yine kapılıyorum ona, her bahar olduğu gibi...

Sarhoş gibi başım dönüyor, içim gıdıklanıyor, her baharda karşılaştığım bu yabancıya karşı yine gardımı alamıyorum.

Hep en sevilenler midir, bizi en savunmasız bırakan?

Her bahar olduğu gibi, yine başıma gelecekleri bildiğimden, bu sefer farklı önlemler alayım dedim. Duyu organlarımdan en hassasını, her sabah bakımdan geçirdim.

Kapıya dayanmıştı bir kere, 10 gün boyunca alınan önlemler kar etmedi. Açtım kapıları, buyur ettim, yüzleşme zamanı çoktan gelmiş olanı...

Anlatamıyorum bedenime, "bu yabancı değil" diye, kabullenemiyor bi türlü.

Beni daha beter edip, ateşlere sarıp, hülyalara salmasına ramak kala aramıza duvarlar koydum. Daha bir kaç ay gitmez buralardan, hiddetlenip savunma duvarlarımı yıkmaya çalışacaktır bilirim.

Ama geçeceğini de bilirim, bildiğim içindir ki sabredebilirim. Her şey bittiğinde ise tüm bunlara sevdiğimin sebep olmasıdan dolayı hem üzülür hem de tekrar gelişini beklerim.

Ne çelişkili bir ilişkidir bu benimle bahar arasında yaşanan... Aynı derde düşenlerden henüz derman bulan olmadığından, daha uzun süreler bahar allerjimle birlikte yaşayacağız anlaşılan.

4 comments:

Deniz said...

Canım, eğer yarın birgün başımıza kötü bir şey gelirse belli ki dermanı sen olacaksın. Hastalığı öyle bir tarif ediyorsun ki gelmezse ayıp olacak. Neyse yaşamaya alışmışsın sen bu tatlı allerjik durumla, yapacak bir şey yok. Ankara da bahar daha mı çok hissediliyor:)))En kısa sürede İstanbul da görüşmek üzere. geçmiş olsun öpüyorum.

Rainmaker said...

Ya ben seni de İstanbul'u da çok özlediiiimmm...

Evet, Ankara iyiden iyiye bahara büründü. Ama benim gönlümün baharı erguvani rektedir :)))

Çok teşekkürler, ben de öpüyorum...

timur said...

geçmiş olsun Yıldız
bahar allerjinle arkadaşlığın devam edecek gibi görünüyor :)

Rainmaker said...

Teşekkürler Timurcum. Çok sıkı dost olduk canım bu alerjiyle. Ama bu yıl arkadaşlığımız çok düzeyli seyrediyor :))) çok iniş çıkış yaşamıyoruz.