Wednesday, April 16, 2008

Nisan Mayıs Ayları Gevşer Gönül Yayları


Ankara'da yıllardır yaşanmayan güzel bir bahar yaşanıyor bu yıl. Bol yağmurlu bir bahar bu yıl ki. Bol yağmurlu olunca da ortalıkta fazla toz uçuşmuyor yani tam benlik bir bahar. Amma velakin geçen haftasonundan beri yaşanan bir kaç günlük yüksek ve kuru sıcaklık, peşimi son beş yıldır bırakmayan bahar alerjisine bu yılki davetiyesini çıkardı.

Geçen yılın bahar alerjisi, nispeten hafif geçmiş ancak ayrı bir yüzünü de göstermişti bana. Çok çekmeyeyim diye erkenden doktora koşmuş ve yeni bir ilaç denemiştim. Herşey mükemmeldi, ilişkimiz gayet düzeyli gidiyor, eskiden olduğu gibi perişan olmuyordum ki tam bir sürpriz yaşadım. KBB bölgesindeki rahatlama nedeniyle kullanmayı bıraktığım ilacımın üzerinden 10 gün bile geçmeden vücudum hapşırmaya başladı :) ve her hapşırıkta da derimde kırmızı döküntüler oldu. Tekrardan ilaca başladım ve bahar bitti, yaz geldi bizim de bu sezonluk birlikteliğimiz bitti.

Ve bul yıl yine başladık... Dünden beri boğazımda bir karınca yuvası var, kafamın üzerinde koca bir meyve sepeti taşıyormuşum gibi ağırlık var, burnumun içinde ise balonlar şişirmişler gibi. Arada bir boğazımdaki karıncalar kulaklarımı da yokluyor. Sesli iletişim kurmak çok acı verici. Doktora gitmemekte ısrar edip, geçen yıl kullandığım ilaçlara başladım. Bakalım bu yılki macera nasıl bitecek...

5 comments:

Mine said...

Yıldız'cığım çok geçmiş olsun. Sen yine de bu kadar semptomu göz ardı etme. Doktora gitmeyi de erteleme...

Sevgiler

Mine

Anonymous said...

Yildizcigim, bizim oglanda da her yil nisanda goz allerjisi basliyor. Dr her yil bize, nisandan once vucut kendisini hazirlasin diye martta ilacini kullanin diyor. Bu yil belki olmaz derken gene nisan geldi ve gene gozleri kasiniyor, sulaniyor. Sen de ihmal etme.
Sevgiler, gecmis olsun.
FB

DEMET said...

Canım geçmiş olsun diyorum, ilaç al ama durumu ciddiye alma desem :)) bende öyle yapmak istiyorum. Galiba bu sene bu allerji işi bana da vuruyor, gözler sürekli sorunlu. Ama bahara sevinmeye engel değil. Bu hafta sonu istanbul 30 derece idi ve bizde kendimizi doğanın kucağına bıraktık. En kısa sürede görüşmek üzere, İstanbul a gelin yiyelim, gezelim güzelleşelim en azından hafta sonları güzel olsun .))))Öptüm.

Tatli Hatiralar said...

bahar dallari .. bahar dallari ... benim de gonul yaylarimi gevsetiyorlar, icimi eritiyorlar .. siz her Ankara dediginizde benim de Ankara ozlemim serpiliyor, buyuyor . sevgilerimle :)

Timur said...

karinca yuvasi , meyve sepeti ve balonlar .. 3 onemli semptom da var , tani koymakta zorlanmiyor insan :)

gecmis olsun ..